this is the new shit

WZUUUUP-
ny blogg nuva! ursäkta att min bloggdesign är apful, men jag har suttit hur jävla länge som helst, men får fan inte till det. fett ont man får i ögonen av ränderna oxå :'D duuude! kom precis på att syrran flyttar på fredag, fett snajsigt blire! en till nyhet är att jag har slutat rökt, och den här gången är det for real. känner mig faktiskt jätte peppad :} men fåse hur länge jag klarar mig.

nu sitter jag bara och lyssnar på ebba grön \m/ ..förstår inte varför typ halva klassen klagar på dom. tycker dom är grejtans jag! JUSJTA! måste äta skorpor med ehHEE
brb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA?..ja, lycka till xD

2008-05-08 @ 10:51:45
URL: http://ronjaewelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0