våga hata

Oså vart man ensam igen. Tyckte verkligen att det var ashärligt att malin kom till kvissle och umgicks med mig tills idag. Vet inte hur längesen det var jag hade så roligt mitt på en väg, klockan 5 på natten? Hon åkte iallafall hem med pappsen och lillbrorsan min för ett tag sedan :< Själv sitter man och käkar (gamla?) kakor. Funderar på ifall jag ska börja skriva på listan jag och malin ska utmana varandra med. Det kommer bli fett! hähäh.

Måste också tillägga att jag hatar äckel rixfm. Det ända dom gör är att förstör alla låtar genom att spela dom kontast var 10:de minut. Eller så spelar dom musik som man lyssnade sönder för 3 år sedan. Och troru inte jag vart lite sur när jag hörde att dom börjat spela Goo goo dolls? Rix fm är dödsdömda om jag hatar goo goo dolls inom 3 månader.

funderar på om jag ska börja med dagens låt, eller nått liknande.
vad tycker ni?

hejdå. puss

Kommentarer
Postat av: malin

Dagens låt feer sure!

PUSISIISISISISIISI<333

2008-08-10 @ 18:07:13
URL: http://maliinwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0