---

Jag har suttit & funderat på en sak.
Folk har alltid tänkt på mig som högljudd, galen, oseriös mest hela tin.
Detta skrämde mig ett tag. Man börja fundera på ifall folk verkligen stod ut med en eller om dom var allmänt less mest hela tiden? Det här gjorde så jag (som vanligtvis aldrig brytt mig om vad folk tycker) började dra mig undan & vara mindre mig själv.

Jag gav ett löfte förra nyårsafton. Att bli en bättre människa.
Men vadå bli en bättre människa? Vad menas med det i mitt fall egentligen?
Det är ju inte så att jag är en dålig sådan?
Med det här löftet lovade jag alltså mina vänner att sluta vara mig själv & börja vara någon helt annan. Hur kunde det ens vara vad jag ville då funderar jag över nu?
Jag fick mina vänner för dom gillade Emelie, inte den jag strävat efter att förändras till.

Mitt nyårslöfte i år blir att aldrig ändra mig för någon annans vilja,
utan bara vara mig, för min egen skull.


Kommentarer
Postat av: korv

ändra aldrig dig. du är jättebra! och vi är party som fan ;) löööööv

2008-09-15 @ 23:24:18
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: malin

med bättre människa trodde jag du menade att sluta med cancerpinnen! vilkat jag tycker du ska göra!!! för du får inte dö gummsan<3

2008-09-16 @ 14:17:58
Postat av: danniDAHBEST

klart att du inte ska ändra dig för någon gumman. och jag älskar dig precis som du är!<3 PK.

2008-09-16 @ 19:49:31
Postat av: Elin

Du ska inte ändra dig jag älskar dig som du är sluta rök bara det vore nått bra;) puss<33

2008-10-27 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0