And then i got back home again

Gud vad irriterad jag blir när man har skrivit världens längsta inlägg, när datan börjar lagga så allt försvinner....Aja, jag har iallafall varit i stockholm. På listan var det;

* Teoretiska OS. (Det var tänkt att man skulle vara utklädd, så jag kan berätta att våran klass var ninjor, men därimot så vare lite pinsamt när vi insåg att vi mer såg ut som terrorister. Sen att det var 11 september samma dag gjorde allt bara värre)
* Egen tid, vilket man spenderade på stan.
* Fest, med de andra metg-skolorna. Hur kul som helst.
* Studiebesök på valfritt museum. Tekniska museet för min del.

Sedan bar det av hemmåt. Något grymt trött var man iallafall, that's for sure!
Som tur var hade man underbara håkan att lyssna på hela vägen hem, yay! :} 
Nu ska jag käka upp mitt godis & dega till nån bra film, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0