malin 1337

malin var überglad när jag sa att jag skulle börja uppdatera bloggen oftare, så därför skriver jag nu just for her! malin är snäll, hon är min vän. alla borde ha någon som henne! för hon är smokin' hot asså! sen gillar bruden kikärtor och emopojkar med ;') det är ju inte helt fel. eller jo. kikärtor smakar bajs. men iaf, hon är asbra! och skitcool. och jag diggar henne stenhårt <3

sen tyckte hon att jag kunde skriva att det här är min andra dag utan cigg, bara för att hon själv är asglad (mest för att hon tycker jag luktar äckel). sen skulle jag också höra med malins mamma ifall hon kan tvätta malins svarta byxor tills imorgon, ehEH can you?

aja, nu ska jag pilla lite på tangenterna och skriva en artikel vaaa. pussn


Kommentarer
Postat av: malin

ÄLSKAR DIG OCH KIKÄRTOR

2008-05-07 @ 18:52:08
Postat av: malin

Kikärtor is LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV<3

2008-08-21 @ 11:47:04
URL: http://maliinwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0