härnta it is!

tjabbatjena! nu har jag tagit mig i kragen och blivit lite gladare. iaf för nu...
åkte upp till härnta igår för att tillbringa heeela helgen hos snuskelin! igår så var vi iaf med jonas och rickard, såg film & gonzade oss. finns inget bättre va! med tanke på att jag inte kommer få nått studiebidrag längre så kommer jag få tillbringa min helger hemma, isolerad från mänskligheten. ASKUL!

sedan ska vi iallafall hem till jonas , sen kommer danni upp hit med :'D iiih, i'm so happy! OCH! gissa vem som har gått och blivit bäst på stepmania nudå? (H) och som kör på heavy? (H) i won't tell u! men hon rimmar på semlan! så jag måste träna så jag kan utmana danni när hon kmr! hon kmr ramla av stolen när hon ser mig eheheh!½

nu måste jag kittla elin IHIHIH HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0