birsta

igår så var jag med min toffel
han gör allt som jag säger
han är lite småsöt va

idag så drog jag iväg till birsta med malin & helena för att se amanda.
grymt besviken man vart. hon var asbra, men hon sjöng bara 2 låtar.
MEn hon hade världens snyggaste hår!! dreggel

sedan när morsan hämta mig så tog vi en snabbis på max och åkte sedan till syrrans lägenhet.
asfint var det, blir lite småavis. trodde jag aldrig skulle säga dethär,
men jag saknar det cp:et :(..... som alltid var allmänt dryg, snodde mina kläder och gjorde
mig irriterad 24/7! det är 1 av 5 toasters, supersad :<

NUU käkar ja chirre, ska nog se film med morsan nu... tror dock hon har somnat
men ajaa! får gå och pilla na lite på tåna så kanske hon vaknar :]

måste bara säga grattis till min sockerkaka sandy som fyller 17 idag!
hon är mestbäst <3

ciao!




Kommentarer
Postat av: Sandy

TAAAAACK ÄLSKLING :D

2008-05-12 @ 17:09:05
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Emilia a.ka snyggochstygg

Puss på dig snygging ! Saknar dig!
// din trogna bloggläsare

2008-05-12 @ 17:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0