bad times over!

vad är det med killar egentligen? idag så satt erik på skolan och klagade på att han var askåt
och satt praktiskt taget och dregglade över alla tjejer i klassen. han hade tydligen inte haft sex på 5 dagar för hans flickvän varit sjuk. sedan så satt han och gav  mig & emilia en såndär
"hejsnyggingvillduföljamedinpåtoan"- blick.. tragisk är det, men lite roligt var det allt HÖHÖ :>

nu har jag nyss varit ute på en prommis med älsklingsjimpan :'D <3
kändes som att det behövdes. vi har inte umgåtts så jätte mycket på senaste
tiden så det var mycket att prata om. skulle egentligen jogga runt juniskär,
men det är ju mig vi snackar om 8-) OCH nu ska jag ta och sköööön varm dusch och sedan lägga mig och läsa. dags att ta tag i skolan lite troja! hehhe guuud vad jag är duktig! 

om jag vill ha sällskap? JATACK! pusn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0