med kärlek

Hade verkligen ingenting att skriva nyss när ronja skällde ut mig för att jag inte uppdaterat bloggen sen igår.
Så jag tänkte att det kanske är nu ska ta chansen att skriva ett sånt där snuttegull-inlägg eller nått liknande till mina vänner?
Jag inser ju faktiskt att jag inte ens i närheten av en gång i månaden berättar för dom hur mycket dom verkligen betyder för mig, vilket jag faktiskt borde. Så jag vill först och främst säga tack, för att ni faktiskt finns där exakt hela tiden. Ni står ut med mig som jag är, något som jag själv faktiskt inte skulle orkat i slutändan, Haha. Ni förgyller min vardag till tusen, och jag är evigt tacksamma att det är just ni som gör det. Jag hade verkligen inte kunnat bett om bättre vänner. Ni vet vilka ni är som står mig närmast om hjärtat. Men jag måste fortfarande säga att,

Malin
- Du vet hur mycket jag uppskattar dig.
Du är ju trots allt en av mina äldsta vänner. Jag älskar dig så otroligt mycket.

Ronja - Vi är samma kött och blod du & jag.
Du vet att jag aldrig lämnar dig. Älskar dig mer än vad jag vanligtvis visar.

Danielle - Har inte ens känt dig i närheten så länge som R&M.
Men du har ändå en av de största platserna i mitt hjärta. Älskar dig vännen.

Jimmy - Egentligen så borde jag inte ens skriva med dig här just nu.
Men du vet att jag älskar dig oavsett vad, bästa vän.


Måste även nämna Emilia. Tjejen som är så otroligt lik mig så det finns inte!
Det är vanligtvis hur skönt som helst att ha en sån person, men det medför också att vi bråkar mestadels. Du ska veta att du alltid har en speciell plats i mitt hjärta. Jag älskar dig!



Oj vad det här blev ett långt inlägg. Men hoppas ni förstår hur tacksam jag är
Tack för tiden jag får med er. Puss mina vänner!

Kommentarer
Postat av: malin

sötipropps<333:D:D:D

sista bilden på oss är så fin^^

love you honeybunny<3

2008-08-11 @ 16:33:30
URL: http://maliinwestin.blogg.se/
Postat av: ronjiiis

<3 jag älskar dig hjärtat!

2008-08-11 @ 16:54:03
Postat av: danni

du och jag föralltid gumman, älskar dig så mkt! <3PK!

2008-08-12 @ 01:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0