Våld

Fyfan vad jag är arg nu!!!!
Fick precis höra att en kompis vart misshandlad & bestulen på sin mobil i fredags.
Egentligen är det ju sånt man får räkna med om man vistas nere på navet, även bara en liten stund. Men jag blir så irriterad på allt jävla våld som försegår omkring oss hela jävla tiden.
Varför kan man inte bara ge fan i att öppna käften mot alla & bara sköta sitt eget?
Eller lika gärna skaffa sig ett jobb, tjäna lite cash & köpa era egna jävla grejer istället för att sno andras..

Väntar på maten nu iallafall, sen ska jag väll ta en promenad runt sjön så jag blir lite lugn.
Imorgon väntar skolan också för den delen, så det blir en tidig kväll.
Men jag hinner nog uppdatera en gång till innan jag går & lägger mig. Puss

Dagens låt: Amanda Jenssen - For the sun

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: okej hehe..



jaadu jag fick också just höra att min kompis blivit misshandlat det är helt sjukt .. nu måste hon operera om näsan och kindbenet för att det blivit snett. hur jävla sjukt är inte det..

2008-08-24 @ 21:10:33
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Rebecca

fy fan vad tråkigt! hatar allt jävla våld som finns här ute.



svar: idag har jag jobbat :) sen sittat på film med mamma nu på kvällen! själv då ?:)

2008-08-24 @ 22:22:54
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0