..och sen vart det måndag

Har precis ätit världens godaste mat, potatis kotlett, brunsås(?) och sallad till såklart!
Hur mumsigt är inte det på en skala? Snacka om vad jag har gonzat.
Jaha, så min dag då? Den har gått ut på att hacka danni's msn & bdb istället för att plugga.
Så nu sitter jag här, med fem arbeten som ska vara klar tills nästa vecka!?
somebody please kill me ...

och på tal om absolut ingenting,
det finns en låt som man verkligen aldrig lessnar på & det är whiskey in the jar!
visste ni föressten att den i grund & botten är en irländsk folkvisa?
men iallafall så älskar jag både thin lizzy & metallicas version av den låten.
Vilken tycker ni är bäst? Thin lizzy eller Metallica?

Ska försöka plugga lite nu. Vi hörs senare :) Puss.

tur att man har någonting att underhålla sig med iallafall hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0